Söndag..

   Update: 2010-08-15 @13:22:24    
Hej hopp..hur har helgen varit? Min har varit ypperlig måste jag säga! I fredags var ag hemma hos grannen med fler härliga töser som sällskap och igår spenderade jag och syster 1 kvällen hemma hos familjen Angelin/Renbro ♥ Jag hade så trevligt att jag faktiskt var riktigt sur när jag skulle gå och sova! Usch, det tar sån tid att sova! Let's bojkott!

Nu sitter jag och pratar strunt med Johanna..Ank tappade vi precis bort men jag misstänker att hon sover i sin lilla stuga eller hänger med huvudet i porslinspottan!

Snart kommer ovannämnda familjen finnemang hit på lite söndagsmys..pizza och fika hade vi tänkt oss. Göttans! Vad som även är riktigt gött är att jag är ledig i två veckor! Nu vill jag ha den där augustivärmen som jag hoppas finns! Jag behöver mer sol om jag ska klara vintern! Jag är ju för guds skull bara halvladdad!


Kommentarer
Postat av: Banäna

Jag blev så glad för dina två nya inlägg!!! Och vad händer sen? IIIIINGENTING!!!!?????

2010-08-17 » 12:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: