Sista rycket..

   Update: 2010-08-30 @19:35:57    

Hujedamig vad den här dagen svishade förbi! Efter en tur i skogen med hästar och Crissie så tackade jag adjö och gick hem i tron om att jag skulle ta tag i den där städningen jag undvikit sedan i lördags. Tror ni jag har städat än?! Icke! Ska väl ge det ett försök till nu var det tänkt!

Först och främst måste jag nog laga mig någon form av middag. Jag liksom glömmer bort att äta när jag inte har andra människor omkring mig som kräver mat. Men nått måste jag nog stoppa i magen nu iaf för jag har inte ätit sedan frukost! Visserligen så skulle vi väl kunna kalla den för lunch då jag petade i mig ett par smörgåsar runt tolvtiden. Jag äter som den värsta kratta ni kan tänka er. Fel och oregelbundet, ibland för mycket och ibland ingenting. Mat är dessutom mer sällskapligt än nödvändigt i min värld. Det är väl därför den lätt glöms bort när jag är på hemmaplan utan besökare. Nää, städa var det! Eller just ja mat först..Mmm ni ser!



En inte allt för högupplöst bild från dagen! Men skogen är fortf. vacker trots hösten! 
 


Kommentarer
Postat av: Anna Banäna

Jag måste bara säga (skriva) att jag älskar när du skriver blogg!! Jag älskar även dig sugarpie!! Bästa danspartnern i stan!! Hahaha...

2010-08-30 » 21:29:11
Postat av: Jenny

Men wii älskar dig med Ändie! och jag håller med, vem skulle inte älska att bli omkringslängd av dig på dansgolvet! Haha..

2010-08-31 » 00:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: