Sommaren är kort...

   Update: 2010-08-11 @19:10:32    

En regning dag i augusti ramlar det plötsligt in ett inlägg! Den enda förklaring jag har är att jag helt enkelt känner för att börja skriva lite igen. Datorn har vilat i sommar. Ordentligt till och med.  För att göra en två månader lång del av livet kort så har jag jobbat massvis men jag har även hunnit klämma in en hel del skoj också. Lite diverse festivities, härliga ridturer och annat trevligt. Sommaren börjar lida mot sitt slut nu och jag kan väl inte mer än avsky att det är så!

För övrigt så jobbar jag nu två dagar till och sen är jag faktiskt ledig i ett par veckor innan skolan drar igång igen. Dem veckorna ska nog få gå åt till sjukt mycket hemmafix! Jag hinner inte med sådant som det är nu. Jag svor senast för tio minuter sedan för att mitt hem ser ut som en obebodd sommarstuga i ett hav av ogräs! Fan, snart gör väl någon inbrott!

Innan jag avslutar detta struntprat så vill jag gratulera lillasyster Madde som fyller nitton år idag! Inget kalas förrän nästa vecka dock, hon är nämligen i Spanien och solar med en drink i handen! Kartoffelschwein! Och som avslut, jag återkommer inom en snar framtid! Den här gången kan ni nog till och med få lite garanti på det utlåtandet! Hej på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: