K-B

   Update: 2010-08-26 @14:39:18    
Sitter hemma vid mamsen på K-B nu. Ska lämna in filmen jag och H hyrde igår (Valentines day) och sen ska jag plocka med mig mor och hund till Skeppis. Angående filmen så var den, i det stora hela, bra. Hade nog förväntat mig mer dock med så många favoriter i en och samma film men den var vacker i sig. Jag nöjer mig med så lite..

Jag känner mig ganska handfallen idag. Som om jag inte orkar göra nånting men drivs ändå till vansinne av att göra just ingenting! Man kanske borde ta tillfället i akt och göra någon slags nytta då?

Jag vill göra om hemma! Jag ser allt jag behöver framför mig men saknar både arbetsviljan och pengarna för att ta tag i saken! Jag skulle kunna ta mig råd att göra nånting åt något men var ska jag då börja och vad ska jag välja? Vilket är prio ett liksom? Kanske golvet? Mmm jag vill ha en ny soffa också! Även den kan jag ponera.! Jag ser ofta en klar bild av vad jag vill ha i mitt huvud vare sig det gäller kläder, skor, möbler eller annat. Sen gäller det ju bara att hitta någon som tänkt lika som jag och faktiskt tagit tag i saken! Inte det lättaste må ni tro! Jag skulle behöva kunna snickra, sy och skomaka helt enkelt! Eller ännu bättre..rita! Kludda ner min idé och låta någon annan göra grovjobbet. Inte min starka sida det heller är jag rädd! Totalt talanglös!



Kommentarer
Postat av: Chrissie

Talanglös är väl det sista du är!!!!!!!

Banjobruden:-)



TACK för idag! TACK för att du motionerar mina pållar! TACK för sällskapet. TACK för allting ;-D

2010-08-26 » 21:02:58
Postat av: Jenny

Chris: Banjobruden? hahaha Men tack själva hörni! Både du och kusarna! tusen tack! ;) haha

2010-08-27 » 01:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: