God nattetid..

   Update: 2010-08-27 @01:35:40    
Här sitter jag..miss i nassen! (Älska Beppes godnattstund!) Har för en stund sedan knatat hem från H. Jag är alltid lika skraj över att jag ska trampa på en stor fet padda när jag vankar mig fram där i mörkret mellan gårdarna! En vacker dag kommer jag väl höra ett splash och då kommer jag troligtvis svimma och vakna upp i den stackarns kvarlevor! Fy vale må det aldrig ske! Jag måste införskaffa en redig ficklampa! Se där nu har jag något att ta mig för i morgon!

Tänkte egentligen gå och sussa direkt jag kom hem men när jag såg att klockan var efter midnatt och att det med andra ord blivit en ny dag så bestämde jag mig för att skicka iväg lite pengar till höger och vänster. Så nu är räkningarna betalda och jag slipper vakna i morgon och känna den pressen! Ordning och reda, löning på fredag! Nej, nu ska jag nog ta och sova en stund innan en ny dag nalkas! Fäääärdiiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: