God Morgon

   Update: 2010-08-12 @06:24:51    
Sitter startklar för en dag på Lingon. Den näst sista för i år dessutom. Fy vad fort sommaren har gått. Men men.. nu har vi en lång, kall, vinter framför oss, full av skola...engelska och matematik I guess. För jag har ju faktiskt inte lyckats tenta av det sistnämnda än !"#¤%&!!

När jag klev upp runt halv sex så hade jag väntat mig en rykande kopp kaffe men än har jag då inte sett någon? Haha Angelica är så fast bestämd varje kväll att hon, morgonen efter ska gå upp i tid och idag skulle hon minsann upp redan klockan halv sex. Skickade nyss ut ett sms till "lillstugan" och nu var hon faktiskt vaken! Men något kaffe hinner jag då inte med nu iaf! Hey Ho Let's Go!



Kommentarer
Postat av: ELIN

Kul att du är tillbaka! :)

2010-08-12 » 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: