Brrrr...

   Update: 2010-08-30 @11:44:29    
Usch vad kallt det är! Var ute med Jojje för en stund sen och trodde jag skulle frysa häcken av mig. Welcome fall, I hate you! Inne har jag det varmt och mysigt dock. Pepprade på värme så fort jag vaknade och nu sitter jag här och försöker bli klok på skolan.

Om vi säger så här, jag läser en kurs som har fem delkurser och där alla har olika kursrum (olika "rum" som ligger i rullisten inne på "skolsidan") jag ska nu välja fyra av dessa kurser, gå in i alla dessa rum och anmäla mig till en sminariegrupp vars tid passar mig. Inget ska krocka! Jag har skrivit upp mig på tre nu och står mellan valet och kvalet när det gäller de två sista. Engelsk litteratur eller engelsk språkanvändning. Det drar år det sistnämnda tror jag! Kommer inte in i det kursrummet än dock så jag får vänta en skvätt.

Nu kommer J hit och ska stjäla datorn! Jag får återkomma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: