Glad Påsk

   Update: 2010-04-03 @14:00:04    

Glad Påsk vänner! Jag har än en gång inte bloggat på några dagar och jag funderar starkt på att lägga ner det här nu. Jag kan inte sitta och skriva om mina vardagar där det inte händer nånting och eftersom det faktiskt är ganska händelselöst just nu så kanske jag borde säga upp mig och återkomma när livet börjar. Det är vid 40 har jag hört...

Nej, skämt och sido jag hattar väl på som jag gör antar jag :) Igår var jag på kalas på trägårn'. Arbetskamrat Jacob hade fördelsedagskalas så grattis till honom! God mat, allsång, karaoke, arbetskamrater och nya människor. En heltrevlig kväll! Nu sitter jag hemma hos Larssonskan och filosoferar och snart bär det av hem till mami och papi. Nej som sagt, det här är ju skittråkigt! Adjö 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: