Happy...

   Update: 2009-11-29 @18:45:22    
Det är några stycken som har lyckats hitta hit ser jag trots att kommentarerna lyser i sin frånvaro. Jag ska dock inte säga nått för jag är lika kass på det jag också.

I slutändan blev det julskyltning i Ludervika ist för här hemma i Bärget. Fint och så men relativt ointressant. Vi var hungriga så vi siktade in oss på mat ist.

Snart ska jag dra hem till Camilla. Vi tänkte glo på en film som vi planerat att se. Vi har liksom sånna där "JennyochCamillafilmer" som man redan vet att man inte kan hyra och se innan den andre kan vara med och titta haha Jag måste ju även få höra hur det var i helgen. Hon och The Raff har varit på Hela Huset Gungar i Borlänge. Jag skulle varit med men kände att jag har annat att prioritera för tillfället. Synd som attan men mitt prio numbero uno gör mig lycklig i själen så då gör det ingenting :)


Jag måste även säga att jag är helst såld på Leona Lexis nya låt Happy. Tokbra och lägg märke till hur låten börjar. Jag tycker den påminner sjukt mycket om en annan gammal kultlåt. Let's see om ni hör det jag hör...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: