Attans bananer...

   Update: 2009-11-30 @00:50:06    

Jag var tvungen att skicka iväg ett sms till min handledare idag och be om att få komma tis-tors den här veckan ist. Jag hade helt glömt bort att mamma jobbad i natt och att hon med andra ord inte kan vara Mojjevakt i morgon och detta kom jag på när klockan var halv elva! Tid till att komma på en annan lösning fanns alltså inte. Tur att jag har tilldelats världens bästa handledare som står ut med mina sistaminutenändringar som på sistone har kommit lite för tätt inpå varandra!

Dagen i morgon får gå åt till andra nödvändigheter. Jag måste bland annat fotografera lägenheten och fixa en annons. Någon som är sugen på en tvåa på KB? hehe you know where to find me i så fall!

Filmen var lite av en besvikelse måste jag säga. Inte alls så bra som man vill att en film ska vara men ändå sevärd. Borta bäst och hemma värst eller nått liknande, titeln alltså. Well well, sällskapet var tiptop iaf. Malin kom också efter avslutad biofilm vilket alltid är lika trevligt.

Nu är det dags att tvätta bort facet minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: