Varning för pissigt inlägg...

   Update: 2009-12-21 @19:46:02    
Man skulle kunna tro att det är den här kalla tiden på året som den här blöggen borde uppdateras ofta och väl men så är tydligen icke fallet! Jag, som avskyr att frysa, har spenderat en hel del tid utomhus faktiskt. Igår var jag, Ank och C uppe på fotbollsplanen och spelade fotboll i djupsnön och i fredags härjade vi i snön med grabbarna. Och hör och häpnas...I'm alive!

Idag hade jag en liten träff med min handledare om fördjupningsarbetet. Jag skickade in det jag hade skrivit förra veckan och idag förväntade jag mig det värsta! Hon tyckte dock att det hon läst var helt i sin ordning så nu behöver jag bara skriva klart, skicka in och hoppas på det bästa! Om allt går som planerat så blir jag klar i morgon och i bästa fall kan jag då ta mig ett litet jullov!


Men fy satan vilket trök! Livet är tyvärr inte festligare än så för tillfället. Får helt enkelt återkomma!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: