Söta rara...

   Update: 2009-12-03 @14:34:25    
Maria! Nu innan jag skulle åka hem kom min handledare fram till mig, gav mig en kram och en presentpåse?! Söta rara Maria har gått och köpt en julklapp...till mig! Med presenten följde även ett fint julkort där hon skrivit och tackat för den här terminen. Det är ju för farao jag som ska tacka! Tack Maria, tack till skolans elever och övrig personal och tack till Högskolan Dalarna för att ni placerade mig där! Tack, Bock och Brynja! 

Jag insåg idag att jag inte kan lämna de små liven än, trots att den här perioden är över, så jag ska dit en sväng nästa vecka också...och lussa! 

Två jättefina, juliga geléljus fanns i Jennys första klapp...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: