Pysseldag och Luciatåg...

   Update: 2009-12-11 @13:54:25    

Klev precis innanför dörren efter en riktigt mysig dag hos mina ettor. Vi startade dagen med att pyssla och sedan fick vi gå till gympasalen för att titta på Parkskolans fina luciatåg som kom och sjöng för oss. Efter lunch blev det ännu mer pyssel och tipspromenad. Gick in till alla ettor i deras olika klassrum och sa god jul och kramades gärnet innan de slutade.  Så nu ska jag alltså vara hemma och gud vet när jag ska få praktisera igen. Snart hoppas jag!

Nu ska min dyrbara tid endast gå åt till att skriva, skriva, skriva! Jag tror till och med att jag ska gå in för att bli klar nästa vecka! Jag arbetar bäst under press!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, det går bra. Eller ja, jag har ju börjat i alla fall :D Men det finns så mycket annat att pyssla med, mina smycken till exempel och Spotify. Hihi... Men jag ska bli klar nästa vecka tänkte jag. Kram

2009-12-11 » 21:14:59 URL: http://tanthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: