Onsdasmys...

   Update: 2009-12-09 @10:40:35    
Sitter här och tuggar på en smörgås. Frukost har aldrg varit min grej men brunch är ju okej :) Dagen idag kommer bestå ev en massa skoj vilket inte händer allt för ofta now a days. Snart kommer Malin och vi ska starta förmiddagen med att plugga! Kanske inte låter så tokroligt men det ska det faktiskt bli. Det är ju alltid roligare med finnemang sällis när man ska göra nödvändigheter!

På eftermiddagen beger vi oss till Källbotten för att mysa vidare hemma hos Linda, Daniel, Cornelia och lilla lilla lillasyster Celine som jag ännu inte beskådat.

Nu ska jag plocka fram lite böcker och annat fördjupningsarbetesrelaterat.


Hoppas ni får en trevlig dag! Det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: