Kylan biter och hårt dessutom!

   Update: 2009-12-02 @20:01:39    
Idag har jag varit helt slut i huvudet. Psykiskt förstörd närst intill! Ingenting har gått som det ska och mina planer går gång på gång i stöpet. Jag har en stubin som är kortare än en tändsticka och idag när låset hade frusit på bilen så hade jag kunnat slagit näven genom rutan av ilska!

Idag har jag iaf varit i Skeppmora. Där fick jag även träffa Bubblorna Bruset vilket alltid värmer. Barnen på skolan skänker också glädje och nu har jag bara en dag kvar av min praktik vilket INTE är positivt! Idag hade vi musik och sjöng jullåtar. Då känner man julstämningen! Här hemma är det ju som sagt inte mycket av den varan. I ärligehetens namn vet jag inte om flytten egentligen har så mycket med det att göra, jag är inte på pynthumör! Snarare på vippen att drivas till vansinne känns det som. Tänk att man inte kan få ha lite hjärnkapacitet över till att glädjas åt sitt eget när man för en gångs skull har något att glädjas över. Tack!


 Några tomtar fick minsann följa med upp ur källaren iaf.







Nissen på den sista bilden måste nog vara min favorit! Han har även en brorsa som klamrar sig fast på ljusstaken i fönstret bredvid!

Kommentarer
Postat av: malin

Det känns ju inge kul alls att det är sista dagen i morgon, jag kommer säkert få massvis med tårar i ögonen! :( Och du, I like your nissar!

Din blogg får.. 5 av 5 toast. Kanonkul! swisch :p

2009-12-02 » 22:31:07 URL: http://soderlundmalin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej det är INTE kul att det är sista dagen! Men din kommentar var kanonkul! Jag hörde swischet! haha

2009-12-02 » 22:47:39 URL: http://jaempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: