Hej tomtegubbar...

   Update: 2009-12-11 @07:33:36    
Good Morning Sunshine! (det var ju kanske att ta i) Sitter och väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan åka ut till skolan där det idag vankas Lucia. Nu är det nog dessutom den allra sista gången jag kommer åka dit i år så känslan är aningen bittersweet. Men men nog blir det en mysig sista vända iaf!

Jag har gjort i ordning en liten julklapp till personalen som jag ska ta med och det är dem mer än värda efter all hjälp dem gett mig hittills!

Jag misstänker att den här fredagen kommer bli hyvens! Julmys med barnen på morgonen och en hejdundrans Idolfinal på kvällen. Kan nog inte bli bättre!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så mysigt med luciafirande. Jag sov förbi min skolas lucia. Hur går det med uppsatsskrivandet? Kram

2009-12-11 » 10:04:10 URL: http://tanthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: