HAPPY NEW YEAR!

   Update: 2009-12-31 @13:35:59    

It's showtime! Sista dagen av 2009. I morgon börjar alla på ny kula. Man vill alltid vara lite bättre än året innan, lite smartare. Själv har jag varit både smart och bra så jag fortsätter väl som vanligt antar jag höhö nej men jag vet inte varför man ser just ett årsskifte som en chans till förändring? Jag tror nog inte på sånt. Jag tror att man gör kloka val när man är redo för dem och därför kan man inte bestämma sånt innan. 

Men men let's not get so serious en dag som denna. En överreklamerad dag som nyårsafton. En ursäkt till att dricka sig lika brak kalas som du var förra helgen fast i finare kläder! En kväll som tillåter dig att göra vad som faller dig in för i morgon är det ett nytt år och då börjar "ditt nya liv"! Haha jag tycker ändå att det är härligt! :D Nu ska jag fixa och trixa lite så jag kan leva upp till mina förväntningar! ;) Skål och gott nytt år!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: