Ge mig styrka...

   Update: 2009-12-16 @20:04:49    
Jag är så otroligt inte sugen på att skriva på den tröttsamma fördjupningsuppgiften så jag skulle vilja kräkas! Men vill man ha jullov så är det väl bara att bita ihop antar jag!

Fick ett sms av bäste Anna Banan i morse där hon frågade om hon skulle ta med min julklapp hem från jobbet. Tänka sig att man får prelle fast man inte är där och jobbar va! Den här kommunen är inte snål inte höhö 

Dan före dopparedan (vilket jävla namn) om en vecka. Usch vad fort det har gått. Hoppas 2010 går lika fort. Då blir det sommar snart! Hemma hos Erikssonspäronen är julafton den myspysigaste dagen på året och det är lätt pappa Kurre som håller fast vid traditionerna! God mat, kalle anka och julklappar! Kalle är det viktigaste! Ni förstår, när papsen var en liten gräbb var Kalle Anka det enda tecknade som visades på tv...en gång om året! (en liten historia vi får höra varje år) Very important med andra ord. Då ska alla i la familia sitta trängda i soffan och titta. Vare sig man vill eller inte! Men jag vill då. Traditioner är till för att hållas! :) synd att gullWeise inte är med längre bara. Det är också en sak vi kommer få se om en vecka. När pappa sätter händerna i soffbordet och säger "var fan är Arne Weise" Svensson Svensson är ju också tradition haha

 Pappa är lite lik Allan Svensson när man tänker efter haha


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heja heja heja och en kopp kaffe. Come on! Inte mycket kvar nu säkert, själv sitter jag och filar på resultatet och fick lite panik när jag insåg att skrivaren inte hade några fungerande patroner och att detta inte är prioriterat före jul. Tack kollegan för utskriften. :D

Kram

2009-12-16 » 20:23:45 URL: http://tanthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: