Ett sista kik-in...

   Update: 2009-12-08 @00:03:48    
Nu ska jag snart gå och lägga mig! Mc Jesus vad jag har varit kreativ idag! Jag har nämligen packat ner det mesta...allt utom köket och inredningen skulle man kunna säga! Allt för att göra det enklare för mig när det bär av!

Morgondagen kommer att spenderas på samma vis skulle jag tro. Ska även försöka ta tag i några sidors skrivande på mitt fördjupningsarbete så det blir klart nån gång i år! Bokstavligt talat!

Johanna och Angelica drog iväg och hyrde film på kvällskvisten och som alltid när Johanna står vid filmhyllan så blev det en rysare. Jag är rätt less på den genren men den var helt okej faktiskt. Men jag hade hellre sett en storslagen drama eller en loveable romcom! Men men följer man inte med och fightas för sin sak så får man väl skylla sig själv I guess!? Filmen hette Mirrors.

 Se den vettja...om du törs hehe












































[lånad och länkad]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: