TJO AND TJIM MY DAY IN RIM!

   Update: 2009-12-28 @23:17:53    
Idag åkte vi till Kupolen but I didn't find much, mest nödvändiga ting like smink and such.

Resan dit was a pain and I almost said stop, för jag started to feel like I was going to throw up

Vägarna var dessutom very bumpy and I was longing for beaches in Ibiza, det gick tack och lov över och sen fick jag till och med i mig half a pizza

Under resan hem I felt pretty good cause the illamående was gone and we listened to good old musik like "you give me something" med James Morrison

Men the resa hem went plötsligt to hell då vi fick stå i bilkö for two hours because of a smäll!

I really hope that ingen gjorde sig illa! This freakin' winter är fan inget att gilla!

Det är kallt som fan and to drive is a fear, nä tacka vet jag Ibiza all though I've never been there!

When I got home I started to må illa igen! I really really hope that it's gonna gå över sen

Det enda som rör sig in my head is the winterpukedisiase! Jag tror inte that I can take to både puke and freeze!

You only stay with me in the morning You only hold me when I sleep I was meant to tread the water Now I've gotten in too deep

Cause you give me something that makes me scared som aldrig förut, Äh det där sista var ju James Morrison I just needed a good slut!



Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha åh herregud, din galna kvinna! du är så himla kul :D you make my day!

2009-12-28 » 23:54:25 URL: http://soderlundmalin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ha ha ha! Fan va kul!

2009-12-29 » 00:59:44 URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Plutten

du är ju störd :o haha

2009-12-29 » 02:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: