Bök, stök och idol...

   Update: 2009-12-05 @13:54:27    
Har varit nere i källaren hela förmiddagen! Fy f*n vilken härva. Men nu är den så gott som löst. Har inte riktigt bestämt mig hur kvällen ska se ut. Julfest hos Tina eller göra nytta på hemmaplan? Borde kanske komma på det snart dock. Jag tror mitt partysug dog med sommaren.

Nu ska jag iaf hoppa in i en dusch och sen dra och hämta lillasyster för att åka och käka lite. Sen får vi väl se vad som händer.

Idol igår var klockrent! Erik är fullkomligt fantastisk och de andra två låg inte långt därefter. Jag tror nog att jag tycker att det var rätt person som fick lämna. Tove var grym igår men de andra var helt enkelt bättre. Men om Tove skulle dra hem någon titel så skulle det vara "Bäst klädd i idol 2009"! Rakt igenom!
Vilken final det kommer bli för den delen. Calle och Erik! Bästa hittills i idolhistoria skulle jag tro. Erik gjorde nog det bästa idoluppträdandet jag sett igår med Run for the hills. Kan nog inte minnas att jag någonsin sett något liknande under alla år av svenska idol!






 


Alla bilder lånade från google

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Jenny! Kläderna är ju horribla!! Randigt på tvären + på längden? Herrejesus, och för att inte tala om den ohyggligt fula blandningen av djurhud! :) Usch!

2009-12-05 » 23:27:25 URL: http://johannaerikssonfoto.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha smaken är som baken vettu. Delad! Men din smak rör sig nog mer åt mitten hål(l)et! moahahahaha

2009-12-07 » 12:37:29 URL: http://jaempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: