You say tomato I say..

   Update: 2010-09-03 @14:27:23    
En klippt baksida senare..Usch det lät mer asswax än vad det skulle! Hur som helst så har jag klippt klart gräsmattan och nu svettas jag som en dåre! Jag är dessutom pionröd i ansiktet förutom runt ögonen och munnen där jag ist tappat all färg och är likblek.

Där mina vänner har ni svaret till mitt nästan IG i gymnastik när jag gick i högstadiet. Jag menar, hur ska man kunna vara en stencool fjortonåring när man går runt och ser ut som en illröd panda!?

Nu ska jag ta mig en dusch för att sedan åka och handla lite. I morgon bär det av på ridkurs. Inte som ryttare men som åskådare. C och Tritla står för kursandet och jag och H hoppas på att få lära oss ett och annat från läktaren :) Ska därför inhandla lite att lägga i picknickkorgen! Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: DerKommisarie

Hej har kollat din blogg lite och tycker du skriver så levande och skojigt :) hur gick det egentligen med benbrottet och alla saker du skulle göra i sommar? jaja kjam på dej ;)

2010-09-04 » 00:10:59
Postat av: Becca

Va fin din blogg blev!! =) Hoppas allt är bra med dig Jenny!! Kram från Becca

2010-09-04 » 14:57:13
Postat av: Jenny

DerKommisarie:



Nämen vilken komplimang! Tack för det :) Haha benbrottet läkte lagom till jag skulle börja jobba och sommaren var duglig. Kanske inte full av händelser och lite för kort men helt klart bra! :) Kram kram



Becca: Tack finaste Rebecca! Allt är bra med mig och jag hoppas det är detsamma med dig! Vi får ta och ses snart! Kram kram

2010-09-04 » 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: