Shame on you John Blund!

   Update: 2010-10-12 @10:20:26    
Jag köpte nya kuddar igår i hopp om att natten skulle bli gudomlig! Jag har sovit som en kratta! Jag har vaknat varannan timme ungefär. Ont i kroppen, ont i huvudet, varmt, kallt, konstig dröm, mardröm! Vaknade 8:15 och kastade mig ur sängen i ren panik som om jag hade försovit mig. Det hade jag inte! Usch vilken hemsk natt! Kuddarna jag köpte kanske var fulla med förbannelse? Eller så kan det vara att jag till 89% tror att jag har bihålsinflammation. Det känns som jag har en ballong ready to burst innanför näsan! Idag är det bättre än vad det var i går dock!

Jag behöver kanske inte upplysa världen om vad jag ska göra idag? Plugga förstås..hoppas innerligt att jag har fått ett par, tre böcker i postlådan också! Jag har haft otur med böcker under hela min studietid ska ni veta! Av någon anledning så skiter sig leveranser och böcker är tillfälligt slut, men bara när jag beställer verkar det som!? 

Vilke surblogg det här har blivit! Men det bästa som finns är ju att få skriva av sig när man är sur och tvär! Något jag inte tycker om att vara då jag anser att det stjäl för mycket energi! Men ett surinlägg lite då och då (ganska ofta nu då) känns nyttigt för själen!

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Ja, du har ju fortfarande innestående att gnälla om din mobiltelefon:-)



Vi kanske skulle hitta på någon nattlig hobby- vi som inte sover....

2010-10-12 » 11:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: