I'll find my way back to you..

   Update: 2010-10-14 @11:50:37    
Sitter och pluggar och lyssnar på musik..Bland annat Tracy Chapman vilket fick mig att tänka på igår när jag och H och C pratade om hur man beter sig när man kör bil. Jag och Hanna såg nämligen en kvinna/dam förra veckan som verkligen gav gärnet till sterion i bilen framför! Hon rockade verkligen ordentligt tills hon såg oss sitta och asgarva i bilen bakom. Stackarn haha men det var just det vi talade om, man är ju inte sämre själv!

Den här låten finns på cd:n som, för tillfället, snurrar i min bil. Nr 15 haha favoritlåten på skivan! Jag är ju en av dem få som inte tycker att lugna låtar och powerballader räknas som partypoopers! Tvärt om! Ju mer man får leva sig in och dramatisera skiten desto bättre! Jag skulle lätt kunna spendera en hel förfest med att lyssna på Tracy Chapman låtar! Lyssna och håll med! Eller kanske inte..? Troligtvis inte haha




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sa så här till din syster innan jag åkte - Denna låt kan vara en av de bästa jag hört. Hon höll inte med.

Varför? Den är ju fruktansvärt innehållsrik och har en mening till råga på allt. BRA!

2010-10-14 » 14:40:26
Postat av: Jenny

Av innehållet att dömma så är det min gode vän Ank som skrivit ovanstående kommentar och med min syster så antar jag att du menar Johanna då hon sagt samma till mig..om du har någon underton (som har med facebook att göra) i det sista du skrev så tänker jag ignorera det! ;)

2010-10-14 » 16:09:54
Postat av: A

Det va jag...

Nej, har bortsett från fb kommentarerna och menar detta from the bottom of my heart!

2010-10-14 » 17:41:29
Postat av: Malin

Tracy Chapman är faktiskt jävligt bra, och "the promise" är så sjukt vacker att jag vill dö.. Eller nej, inte dö kanske,men typ så bra är den ;) haha

2010-10-14 » 18:14:57 URL: http://soderlundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: