Jag ger upp för dagen!

   Update: 2010-10-14 @00:26:59    

Inkommen från en promenix med Mo i mörkret! Jag såg i princip ingenting vilket gör mig förvånad över att jag tog mig in utan att ramla omkull. Jag har ju blivit lite utav en klumpeduns på senare..idag gick jag exempelvis rakt in i dörren när jag, H och C var och handlade..för bara någon timme sedan välte jag ut en full kopp kaffe ute på altanen och vi ska ju inte tala om alla trädgrenar som spöar skiten ur mig under i stort sett varje ridtur!

Ikväll har jag finbesök av Camilla som sitter med näsan bakom sin egen dator här mitt emot! Hon har sökt högskola och jag har försökt övertala henne att inte göra det! Hahaha nej då, hon har sökt högskola och även jag har sökt till vårterminens kurs. Min sista kurs dessutom! Shit pommes jag tyckte inte det var så längesen jag sökte den första! Om ca åtta månader tar jag min lärarexamen! Det låter ju skitläskigt!

Den skitläskiga sak som jag nämnt tidigare gnager mig i bakhuvudet men jag har ändå bestämt mig för att krypa till kojs snart! I morgon blir det en sista intensiv dag av engelsk grammatik, främst terminologi är jag rädd, och på fredag förmiddag bär det av till Falu stad och Högskolan Dalarna! Time to fight the dreams! God Natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: