101011

   Update: 2010-10-11 @12:50:58    

Snart får jag kalla varje uppdatering för "veckans inlägg" för det är väl ungefär så ofta jag skriver någonting. Nu är det en ny vecka iaf..med nya möjligeheter I guess. Möjligheten att plugga till fredagens prov kanske? Motivationen har visst gått och gömt sig!

Det är en fin dag idag, igår likaså. Hanna har jobbat hela dagarna, hela helgen så jag och C var ute på två ridturer igår så alla tre hästarna fick svettas riktigt ordentligt. Speciellt T som fick följa med på två vändor men det var en baggis för den damen som självmotionerar sig själv i hagen titt som tätt :)

För övrigt har helgen varit ok. Festligheter i fredags och rastlöst mys i lördags. Den här veckan har jag "turen" med mig. Vanliga veckor har jag fem seminarium mån-tors med den här veckan har jag bara ett på onsdag! Detta innbär dock inte mindre plugg men färre tider och färre deadlines att passa. Bara det är ju en befrielse för knoppen! Nu blir det en promenad med Mo i det orangea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: