SISTASEPTEMBER

   Update: 2010-09-30 @08:06:35    
Men banne mig vad svårt det är att komma upp när det är mörkt och kallt! Ställde klockan på sju och hasade mig upp vid tjugo i åtta..vet egentligen inte vad jag skulle upp vid sju och göra? Börjar inte förren halv nio så det var väl mer en fråga om självdiciplin, vilket jag inte hade någon!

Sitter för tillfället och kikar på Vakna med the voice och dricker kaffe..det var ju den där frullen som är så nödvändig också men jag köpte en youghurt igår som jag hoppas på ska vara god. Youghurt slinker ju ner bra mycket bättre än en smörgås!

Seminarium om en halvtimme nu då..sen en halvtimmes pause och så nästa. Sen pluggar jag nog inget mer idag! Spar på det goda till i morgon!

Fick sms av min handledare på skolan igår och fick glatt veta att jag ska göra min VFU (verksamhetsförlagd utbildning/ "praktik") i en tvåa i år! :) Får alltså följa samma glada kids som förra terminen! :) Tänk nästa år den här tiden så är jag klar med den här gamla utbildningen! Längta!

Kommentarer
Postat av: Ban

Du är så duktig!!!!!

2010-09-30 » 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: