yadayadayada..

   Update: 2010-10-20 @20:20:34    

Dags att gnälla lite igen då! Haha nej det ska jag inte göra. Jag tycker om att städa så varför gnälla!! Nu har jag iaf rensat hela hallen. Den är inte stor men innehöll en hel del skit må ni tro! Jag har säker plockat undan tjugo par skor som jag inte använder förtillfället. Nu har jag det värsta kvar dock. Garderoberna innehållande kläder! Just nu ligger det ett berg av kläder på bordet och då är mina tre garderober fulla redan!

Jag misstänker att jag inte kommer hinna klart idag heller. Jag måste även hinna förbereda mig inför seminariet i morrn då det är meningen att jag ska leda diskussionerna. Well well..det är ju en dag i morgon också! Jag kan ju alltid städa och plugga hela den dagen också! Feeeeel the ironi!
Den övriga dagen idag har jag pluggat (no shit) hela förmiddagen, ridit en vända och städat fram tills nu!  Och nu mina vänner ska jag fortsätta! Kul inlägg..himla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: