Back in the game..

   Update: 2010-10-14 @19:11:42    
Dags att sätta igång igen! Dukade fram kaffe och smörgåsar och myste ner mig i soffan och kikade på en film så nu säger samvetet åt mig att återgå till studierna!

Jag älskar film! Jag tror faktiskt inte att det finns någonting bättre än att glömma bort sin egen verklighet för att ta del av någon annans för en stund. Nog för att det är en påhittad någon och på så vis också en påhittad verkligehet men det är ju just det som är tjusningen. Att man kan få välja hur man vill ha det i ca 90 minuter. Sin egen verklighet slå ju dock tillbaka som en bitchslap när eftertexterna börjar rulla men det är så värt det!

Nu är jag bitchslapped och redo! Därför gräver jag ner mig bland papper och böcker igen! Har jag tur kanske jag får drömma mig bort innan jag går och lägger mig igen. Har jag otur får jag krypa till kojs och drömma om prepositioner och bindeverb! Jag kanske återkommer med resultatet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: