10.09.08

   Update: 2010-09-08 @12:00:22    

Det lönar sig att älta lite ibland! Fick ett samtal av min svågers mamma igår som sa att hon hade läst på bloggen att jag behövde en list till duschen. Hon berättade att dem sålde mycket billigare varianter (jobbar på trä, bygg, järn) och att hon kunde beställa hem en åt mig. Tack snälla Anette! Då fick jag det ur världen! Jag hade ju även fått en kommentar med ett bra tips om detta och jag antar att det blev en sån Jenny :)

Igår drog jag och syster J hem till familjen finnemang på eftermiddagen och lekte lite med Linda och barnen. Vi hade fått skjuts av Ebba och Johan som även dem stannade en stund. Till kvällen fick vi ännu mer fint sällskap av Therese och Mallan. Linda dukade fram ost och kex, vi drack lite gött vin och spelade spel som lockade fram många härliga skratt. Jag hade en riktigt trevlig kväll med andra ord. Tack för det tjejer!

Nu ska jag dra igång en english grammar lecture som troligtvis är lika rolig som den låter. Sen måste jag åka till KB och hämta Mojo och min telefon! Jag glömde nämligen den hemma hos mamsen igår när var där och brydde mig helt enkekt inte om att åka tillbaka för att hämta den! Avslutar med en bild på tjejerna som J tog igår.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: