Tisdagendensjundeseptemper

   Update: 2010-09-07 @08:52:12    

Vaken med en känsla av vemod. Så känner jag ganska ofta faktiskt. Jag är stressad så fort jag vaknar även dem gånger jag inte behöver. Som idag till exempel.

Första gången jag vaknade idag var klockan kvart över fem och jag var helt klarvaken! Jag höll dessutom på att frysa ihjäl så jag gick upp och pepprade på lite värme och kröp tillbaka ner i sängen för att tvångssomnaom. Kvart över fem liksom, det är ju så nära mitt i natten man kan komma när man inte behöver gå upp!

För att följa upp och vidareinformera så var jag ju på jakt efter en sån där grej till duschen igår och hittade faktiskt en på första försöket! Jag tänkte berätta vad det kallas nu men det har jag tydligen glömt? Well well anyway så har jag inte köpt någon! Om vi säger så här, jag köper inte en bit hårdplast med en slice gummi (som inte ens ser ut att få jobbet gjort) för fyrahundranittio kronor! Aldrig! Nu ska jag måla naglarna..




Kommentarer
Postat av: Jenny

Finns billigare alternativ, dock utan hårdplast.

Bara den där gummilisten och den funkar precis lika bra som den dyra! =)

2010-09-07 » 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: