Kungarna Av Tylösand

   Update: 2010-09-08 @23:27:58    
Ska alldeles strax gå och sova en skvätt. Har pluggat hela eftermiddagen inför seminariet i morgon förmiddag och känner mig ganska slut i huvudet för tillfället.

Madde och André har precis åkt hem. Vi har haft lite tvmys och kikat på bland annat Idol och Kungarna av Tylösand. Vart hittar dem alla dårar? Det sistnämnda är ett program jag troligtvis inte kommer att följa haha.. jag får en slags illamåendekänsla som på något konstigt vis är blandad med sympati när jag ser sånna pinsamheter. Lite ont i hjärtat nästan.

Om vi ska snacka idol så har jag redan skaffat mig en del favoriter. Bland andra Olle, den hemlöse bagaren ni vet. Vilken röst och vilket gitarrspel!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men herrejesus vad bra han var alltså!

2010-09-09 » 21:45:47 URL: http://soderlundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: