Gå å lägg däh!

   Update: 2010-09-29 @00:15:18    

Har precis lagt på luren efter lite småtjatter med Camilla. Under denna stund har klockan svishat iväg! Jag borde gå och lägga mig nu och det ska jag! Jag måste få lite struktur på livet känner jag..det funkar inte så bra att lägga sig runt halv tre för att sedan hasa sig upp och plugga på morgonen! Jag "glömmer" dessutom bort att äta på morgonen/förmiddagen då hungern inte infinner sig förren jag varit vaken i minst ett par timmar. Frukost vid lunchtid är ju heller ingen hit!

Jag tror jag måste göra ett mat- och sovschema eller nått? Kanske göra ett strongt försök till att börja gilla planering..? Jag är näst intill livrädd för att planera..Life is what happens when we are busy making plans är väl valda ord men någon måtta får det väl ändå vara! Jag börjar med att dra täcket över huvudet! Det är ju i alla fall något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: