Ett litet tidsfördriv..

   Update: 2010-09-08 @15:16:22    
Nu har jag snart gjort slut på dadios papper i skrivaren. Sitter på papsens jobb och skriver ut ett kompendium på alldeles för många sidor! Pappa kikade nyss in här på kontoret och sa "Vad är det för skillnad på blogg och facebook?" Han är inte så hajj om man säger så! Haha..

Har fortfarande inte hämtat telefonen så jag gissar på att jag har några samtal att ringa nu när jag gör det. Min telefon går nämligen varm dagarna i ända av någon anledning.

Resten av dagen kommer gå åt till att plugga mig igenom detta kompendium som i skrivandets stund matas ut sida för sida. Jag skulle ljuga om jag sa att jag såg fram emot det. Nu ska jag dra! Höjja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: