Det sprutar terminologi ur mina öron..

   Update: 2010-09-16 @09:55:41    

Sitter och väntar på seminar four! Kanske borde börja skriva allt på engelska för att öva mig? Nej, ja håller mig till min vanliga svengelska ist!

Jag har inga problem med grammatiken på det plan att jag kan rätta grammatiskt felaktiga meningar (vilket är ungefär vad övningarna i vårt kompendium handlar om) grejjen är den att dem vill ha en förklaring! Vad ändrade du och varför? Där kommer terminologin in! Exempelvis, plural countable nouns and uncountable nouns used in generic reference do not take the definite article". Mmm mycket viktig regel! Inte konstigt att jag har huvudvärk när jag vaknar!

Idag skiner inte solen om man säger så! Jag var pissblöt när jag och Jojje kom in från morgonpromenaden! Nedrans höst men ännu mera nedrans vinter! Det står inte på!


Kommentarer
Postat av: Hon där ett par hundra meter "upp"

Hmm, det lät faktiskt inte ett dugg skoj, även om jag påvisat någon form utav entusiasm tidigare:-P



Pissblöt är bara förnamnet!! Hade hellre varit pissblöt inuti:-D

2010-09-16 » 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: