Det går för fort!

   Update: 2010-09-03 @11:27:10    
Timmarna, dagarna, veckorna går för fort! Jag hinner inte med allt som ska hinnas med om man säger så! Den här veckan har jag iaf lyckats med lite hemmafix. Jag är inte klar på långa vägar dock!

Nu ska jag snart bege mig ut och klippa klart gräset på baksidan av huset. Framsidan svettades jag klart igår. Stor gård plus litet hus innebär mycket tomt och mycket gräs att klippa! Phju..

Har börjat satt upp lite saker på väggarna nu också! Haha jag har bott här i ett halvår och först nu börjar jag hamra och skruva och ställa fram saker :P Nu måste jag ta tag i saker och ting om allt ska hinnas med men nedan kommer ett par smakprov av nya detaljer. Trevlig förmiddag!




Kommentarer
Postat av: Linda Angelin

vad fint jenny! Puss.

2010-09-15 » 13:22:49
Postat av: Jenny

Tack Linda <3 Puss puss

2010-09-15 » 23:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: