Crazy Bubbles!

   Update: 2010-09-01 @22:42:53    

Ännu en dag har passerat! I morse hade jag kursintroduktion till Engelska 1 och jag känner mig faktiskt rätt entusiastisk! Kommer väl igen om några veckor så får vi väl se om jag känner lika då.

Annars varit ganska segstartad till en början. Jag möblade om i min skokartong till sovrum i förmiddags och höll på att slita av mig håret i stundens hetta. Kan väl lägga till en sängram på inköpslistan då benen som satt på nu mer är historia och jag sover på madrassen på golvet!

Eftermiddagen har jag spenderat med självaste BubblanBus då mamma H och pappa J jobbat båda två. Vi har lekt i hennes nybyggda sandlåda och käkat glass! Det finns då ingen som Ebba! Under kvällsmaten började hon helt spontant:

Hon: Var bor Johanna (min syster) nu?         Jag: Hon bor i en annan lägenhet i Grängesberg.

Hon: Jag har aldrig varit där!                       Jag: Vi få väl hälsa på henne någon dag då.

Hon: Mmm jag undrar var det luktar där. Kanske magnet? Eller spray, det luktar ju inte så gott!

Ebba har fått dille på lukter nämligen. I fredags när hon och pappa Johan skulle skjutsa ner mig till Notgården så var Johans vän Christoffer med och Ebbas första fråga till honom var om hon kunde få lukta i hans bil! Hahaha  

Jag vet dock vem hon ärvt gelenskaperna av. Nu ikväll när mamma H kom hem sa hon plötsligt "Får man dricka ett glas rödvin när man står på crosstrainern?" Haha klart man får!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: