5 dagar senare..

   Update: 2010-09-28 @15:45:03    
Pommes vad dålig jag är på att blogga ibland! Men nu så.. Har precis skrivit klart en bokreflektion inför torsdagens ena seminarium så nu behöver jag bara förbereda mig för det andra! Phu..det är är mycket nu. När allt rullar igång kommer jag dessutom ha två seminarium till att tass med. Alltså, ett på måndagen, ett på tisdagen, ett på onsdagen och två på torsdagen..så ska jag hinna läsa och plugga på en massa däremellan också! Det ska väl gå bra antar jag..jag är mest rädd att jag ska missa något i all denna härva!

Nu känner jag mig iaf färdigpluggad för idag så jag tror jag tar tag i resten i morgon! Man kanske skulle ta och göra lite nytta utomhus? Plocka bort studsmattan innan den ruttnar i takt med naturen?! Min lilla Mojo börjar nog bli kissnödig så jag måste väl ge mig ut på en kall promenad till att börja med! Fy fan för den här årstiden rent ut sagt! Och inte leder den till något bättre precis!

I fredags hade jag en hel hop med mysigt sällskap till idol! Malin, Linda, Celine, Madde och André. Kameran var framme så en hel del kort blev knäppta..mitt skit internet tillåter mig inte att ladda upp alla bilder fort nog så jag bjuder, tills vidare, på en! Världens vackraste Celine♥


Kommentarer
Postat av: malin

åh, hon är ju så söt den där flickan! och du är kind of väldigt underbar Jenny <3

2010-09-28 » 16:28:11 URL: http://soderlundmalin.blogg.se/
Postat av: Linda

Men va gulligt

2010-09-28 » 16:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: