Valfri Rubrik

   Update: 2010-05-14 @11:38:54    
God förmiddag. Idag hade jag av någon anledning hoppats på sol men jag vet inte vad som flög i mig. Himlen är lika grå och tjock som en överviktig pensionär. Tröttsamt.

I kväll tänkte vi nog besöka staden och se vad den har att erbjuda. Sommarhaket har öppning med fina erbjudanden vilket även innebär att vårat vanliga ställe ger starka försök till att vara bättre. Då ska man alltså välja eller tänka smart eller ta det som det kommer. Jag röstar på det sistnämnda. Jag tycker inte om att planera. Planering är att suga ut det roliga ur nånting, ur allting.

I natt har jag varit i ett halvvaket/halvsovande..mer apatiskt tillstånd. Lillasyster A har sovit här och hon har tydligen gått och blivit Jackie Chan när hon sover. Mojo Jojo knölar oftast ner sig i fotändan på sängen och syns knappt bland allt vitt fluff och med Amandas karatesparkar till höger och vänster så kan ni räkna ut själva varför jag var nervös. Men vi vaknade och vi levde :) och A helt utan träningsvärk vilket är ganska förvånansvärt efter ett sådant aerobicspass! Nej, nu ska jag fixa i ordning lite frulle. Eller snarare brulle eftersom klockan är så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: