Det är nästan alltid roligt!

   Update: 2010-05-17 @16:25:45    

Käka frukost, diska, plugga. Laga mat, diska, plugga. Livet är bra kul ibland! Att man inte ler oftare! Nej nu ska jag inte vara sån. Solen skiner ju emellan molnen iaf! Det finns så mycket annat jag skulle vilja göra istället för att plugga. Vad som helst faktiskt! hähä. Skoltrötthet har jag nämnt förut så jag kan lika gärna lämna ämnet nu. Det är ju lite what ever för er så nu lägger jag ner.

Balen närmar sig by the way! I år har jag dessutom någon att skåda! Lillasyster M och hennes André tar ju studenten i år! Madde tar ju studenten i Falun så för henne blev det ingen bal (Falustudenterna har sin bal dagen efter studenten!) men André ska ju gå så då får vi åka och kolla på han!

Usch vad längesen det var som jag tog studenten. -05! Känns som i förrgår...eller ja, inte känns det som om det var fem år sen i alla fall!

Eftermiddagskaffet är uppdrucket så nu ska jag fortsätta plugga i guess. Ska väl bara diska först ;)


Det var visst inte i förrgår!






























Kommentarer
Postat av: Anna Banäna

Är det där möjlitvis min passat som smyger i bakgrunden?

2010-05-19 » 15:59:02
Postat av: Jenny

Jag tänkte samma sak Ändie! Men jag trodde du hade Nissan på den tiden fast du kanskehade lånat av Solan och Håkan?

2010-05-19 » 17:47:36 URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: