Det regnar katter och hundar

   Update: 2010-05-13 @11:59:53    
Här skiner inte solen inte. It's raining cat's and dog's, vilket jag alltid tyckt är ett ganska konstigt uttryck, men det gör det i alla fall. Vi kom igång ganska sent med grillningen igår men det gjorde inte så mycket, maten var lika god ändå. Grymt god till och med! Senare på nattkröken öste det verkligen ner regn medan vi satt inne och pratade strunt och spelade gitarr. Vilken mysmongosommar det här kommer bli! Madre och Padre har campat på min parkering vilket även det har hög mysfaktor. Speciellt när pappa kommer in och gör kaffe och går med Mojo medan mamma kastar ihop lite frulle. Dem ska få stanna hela sommaren tror jag.

Eftersom det är söndag idag så ska jag snart tjocka ner mig i soffan och glo på en film. Jag skulle vilja se något nytt och storslaget! Något i stil med The Notebook, Twilight, Benjamin Button, Armageddon, Now and then  etc. etc. Det var en salig blandning bra filmer men det är inte en speciell genre jag är ute efter, det är känslan man får efter man sett filmen! Det är bara så synd att man ska få chansa sig igenom en massa filmer i jakt på denna känsla! Tips välkomnas med öppna filmälskararmar!



Kommentarer
Postat av: O

Kan rekommendera Simon Birch samt Definitely, Maybe.

2010-05-13 » 12:49:51
Postat av: Malin

Måste säga att jag tycker Year One är en mycket bra film. Så så rolig! Draktränaren var mycket sevärd också!

2010-05-13 » 15:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: