Run Forest run...

   Update: 2010-05-13 @22:33:01    

Idag har jag lyckats vilat mig till huvudvärk! Att ligga och glo på filmer hela dagen är tydligen inget att rekommendera. Den enda friska luft jag inhalerat idag har väl varit den jag fick mellan blossen och det är fan lika illa som det låter!

Just nu står Amanda och Angelica och kockar ihop nån form av nattkäk. Korv med bröd om jag ska vara precis. Sen ska vi ge oss in på film nummer fyra för dagen. I brist på ork så har vi inte tagit oss iväg för att införskaffa filmer av klass så vi har tagit vad vi haver helt enkelt. Livet är en schlager, Van Helsing, Wilderness och nu Forest Gump.

Ur högtalarna skrålar för tillfället soundtracket till Hairspray, the new version. Den filmen kanske skulle få bli nummer fem om en sån orkas med? It aint over until the fat lady sings och när dessutom John Travolta spelar the fat lady så kan det ju inte bli annat än bra! Nej, Forrest Gump var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: