Mo(ngo)bila internet!

   Update: 2010-05-19 @00:07:31    
Har lagt mig tillrätta i sängen. Mitt mobila interner fungerar lite sådär bra här inne. Knappt alls faktiskt! Jag avskyr det. Det var en ren fröjd att sitta hemma vid m och p på deras trådlösa! Enda gången det går någorlunda halvsnabbt är om jag sitter intryckt i hörnet ute i vardagsrummet och hur kul är det liksom?!

Det blev inget av med den där inlinesrundan. Kanske för att jag inte har några? Så det mest händelserika jag gjorde idag var ett tappert försök till en framåtvolt på studsmattan vilket resulterade i ett skrubbsår på armbågen. Ebba bubblan Bruset har varit här idag också och hon är minsann en höjdare på att hoppa studsmatta! Men säg något hon inte kan den ungen! Hon kommer att bli någonting stort en vacker dag...sanna mina ord!

Igår glömde jag berätta om ett samtal jag fick. Det var pappa J (Ebbas papi) som ringde efter att han hade släppt av E här. När hade kört en bit bort fick han nämligen stanna då han såg ett litet rådjurskid som inte kunde ta sig över diket! "Lika stor som en katt ungefär". Han fotade den lille som tack och lov fick hjälp av sin rådjursmadre som till slut vågade sig fram. Idag fick jag se bilden och det kan nog vara det sötaste jag sett på länge! Här nedan har ni det lilla livet ♥


Kommentarer
Postat av: malin

men jisses så söt! snacka om liten rackare :D

2010-05-19 » 00:42:51 URL: http://soderlundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: