Luften smakar som en jordgubbspaj...

   Update: 2010-05-12 @11:40:23    
...En solig dag i maj. Men var tog solen vägen? Den var då här i morse! Men men jag lever på hoppet om att en halvtaskig vår resulterar i en stekhet sommar. Vi kan ju i alla fall hålla tummarna!

Igår åkte jag som sagt med Malin till Uppsala. Vi skjutsade dit hennes svägerska och åkte sedan hem igen. Eller ja, vi åkte en sväng mot Stockholm innan vi lyckades väda, med lite hjäp av Malins bror över telefonen, och sen åkte vi hem igen. Väl hemma hade jag besök av bästaste Bubblan och även av Johanna och Angelica som hade varit Jojjevakt. Vi käkade mat och gick sen ut i det halfina vädret och spelade lite fotboll.

Nej nu slutar jag nog skriva. Jag avskyr sånna här Idag har jag...- och igår gjorde jag... -inlägg! Jag återkommer när jag har huvudet på plats istället! Ha en trevlig dag lortjäntor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: