Little Shit Talk (Lite skitsnack)

   Update: 2010-05-07 @20:04:10    
Nämen...?! Här sitter visst jag och bloggar på ett tangentbord, tillhörnade en rätt så seg datOr, så det smattrar under fingrarna på mig. Man måste fan ta i för kung och fosterkand för att det ska hända något! Jag är nämligen hemma hos Tinnituss. Jag och Ank hjälper henne och Anette att tapetsera. Eller ja, dem står för själva tapetserandet. Vi tog oss ett glas vin.

Vad gör man en kväll som denna då? Ja det var en direkt fråga för vi vet då inte. Jag har haft en folkskitdag idag. Inget har gått som det ska, huvudet har varit tungt och ingenting eller ingen gör saken bättre. Angelica sms:ar som det lilla smshomo hon är. Tina och Anette klaffsar upp tapeter och jag fann tid till ett blogginlägg.

Mmm det här kändes ju helt meningslöst. Jag vill åka nån annanstans! På tisdag åker jag till Uppsala med Mäll och possibly Anki. Fram och tillbaka bara. På tisdag åker jag till Uppsala med Mäll och possibly Anki och där tänker vi stanna. Ooo sådär kul skämt. Hejdå

OBS! FÖLJ DEN HÄR
LÄNKEN OCH GÅ MED I GRUPPEN INNE PÅ FEJJAN! MYCKET VIKTIGT! TACK! (Om det går åt pipsvängen med länken så heter gruppen:  1000 medlemmar och Angelica "Ankan" Söderlund ger sig ut på planen igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: