Inte kul!!!

   Update: 2010-05-03 @15:17:56    
Sitter och pluggar...hör och häpna...Matematik! Hade världen varit mig rättvis (läs: hade jag varit ett matematiskt snille) så hade jag klarat tentan första gången och sluppti detta! Men men icke sa Nicke! Det värsta är nog ändå att jag måste göra om hela tentan! Jag klarade, kors i taket, allt utom problemlösningarna. Som jag skrivit tidigare så var det även mitt problemområde och därför också det jag pluggade på som fan! Men ädå...icke sa Nicke! Vad mer kan jag göra då liksom? Plugga lite till I guess. Vilket jag nu också gör. Omtentan är på onsdag och jag vill kräkas!

Denna dag kommer inte bestå så myket mer än matte! Lite störande eftersom jag även har andra saker att göra i pågående kurs. Men det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas på det bästa. Gud ge mig sommar och sol och ledighet! Jag som ska få vara lite ledig i sommar. Både on my birthday, på midsommar och en vecka efter det som kommer innehålla en massa fred och kärlek! Det ska bli så himlarns roligt. Jag är dock lite nervös över sömnbristen jag kommer att lida av när vi kommer hem från dagarna i Borlänge. Min rädsla för folksmuts kommer hålla mig vaken! Jag behöver ett tält i hårdplats, betong eller pansar!..någon? Hur som helst, musiken klår smutsen med hästlängder! Att ha något att se fram emot är inte heller så dumt!


Kommentarer
Postat av: Lina

,,,zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzmjs!j!w;jmjvtv(/

mvh Mindie

2010-05-04 » 19:41:20 URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh vad trevligt! :D Tack Mindie! Hälsa morsan från mig! ;)

2010-05-05 » 14:20:21 URL: http://jaempa.blogg.se/
Postat av: Jonas

Tack :) så du gillar mitt anti kissie tema?

2010-05-06 » 00:41:08 URL: http://jonastm.net
Postat av: O

Uj, får hoppas man stöts på P&L ;)

2010-05-06 » 08:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: