Honk Honk

   Update: 2010-05-26 @23:50:50    
Här dras vi mellan åldrarna ungdom och pensionär. Det kanske är dags att inse att vi är något där emellan. Jag åkte till Gränkan efter mitt förra inlägg. Käkade hemma hos mamma, köpte färg till fönstren och kikade på tvkanaler jag ännu inte besitter. Sen kom Angelica på idén att vi skulle åka på tutbingo. Vi har varit iväg förr serni, flera gånger till och med. Det är kul när man vinner men ganska deadboring när man inte gör det! Jag vann! Den stora vinsten var 4000 men den var det någon annan lycklig sate som tog hem, jag är mycket nöjd över 300 kronor! Haha

Johanna och Angelica skjutsar förtillfället hem lillasyster Amanders som var så söt så hon stannade med Jojje när vi skulle utföra lite tantsport. När de återvänder ska vi kolla på en film var det tänkt. Lite sent för det kanske men jag har inget på skolschemat i morgon så jag kan ta mig en liten sovmorgon! Sen ska jag måla fönster! Nej nu tror jag bestämt att dom kommer. Ha en fortsatt trevlig kväll! Eller ja, godnatt kanske passar bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: