Familjen Finnemang

   Update: 2010-05-26 @11:18:01    

Sitter här, ett seminarium senare, och känner mig ganska handfallen. Jag har saker att göra. Massvis med saker till och med men jag kan inte ta mig för någonting. Solen skiner. Det har visserligen bildats en del moln men den skiner till och från i alla fall. Den ena tentan är klar, rättad och godkänd vilket känns skönt. One down and one to go. Den ska jag börja med snarast men inte just nu. Just nu ska jag...ja just det, vart ska jag börja. Jag tror jag ska åka hem till mamma en sväng. Jag måste även köpa någon slags myrdödarfälla. Jag har husdjur förstår ni. Hela diskbänken full!

Igår besökte jag och Malin familjen Finnemang i Källbotten. Två söta töser och en vacker mamma som sällskap en eftermiddag/kväll är inte helt fel må ni tro. Vi käkade, dekorerade asfalt och hade det allmänt mysigt! Tack för det mina vänner♥

Nu ska jag nog ta och fånga den här dagen. Med våld är jag rädd. Annars blir jag nog sittandes här tills jag vissnar och dör. Ut i solen gott folk!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv för igår Jenny! Alltid lika trevligt att få främmande av er. puss och kram!

2010-05-26 » 12:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: