Ett snabbt hallå och ett snabbare hejdå!

   Update: 2010-05-19 @12:08:14    

Idag är himlen inte blå! Inte en på en fläck. Men men det kanske duger när man ska sitta inne och skriva klart en tentamen men jag ser gärna solen i alla fall! Förhoppningsvis bestämmer den sig för att kika fram senare under dagen! På eftermiddagen får jag nämligen fint besök av Camilla, Emmelie och alla fina grabbar. Jag borde ta fram kameran då! Jag tar fram kameran då!

Hemtenta var det ja. En ganska rolig hemtenta dock. Man får skriva den efter eget tycke vilket passar mig utmärkt. Jag tycker om att skriva. Men fackliga texter är ingenting jag någonsin ser fram emot. Man har någon ordkvävande press om att man måste se upp för talspråket och samtidigt kunna koppla det man skriver till relevant litteratur. Bland annat! Men den här tentan kräver inget sånt. Halleluja för det!

Med det sagt så fortsätter jag med mitt! Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: