Bump in the head

   Update: 2010-05-15 @13:22:41    
Kvällen igår var trevlig och idag har Angelica hjärnskakning...ish. Hon lyckades sopa omkull sig på dansgolvet så det smällde om det. Vakten lyckades väl naturligtvis se detta och skyndade sig fram. Jag, som var rädd att han skulle kasta ut henne, sa (snäll som jag är!!) att jag hade puttat henne och att allt var lugnt! Han köpte min historia och vände. Det var dock inte bara han som köpte det! Den överförfriskade Ankan trodde också på mig! Hon spenderade därför resten av kvällen med att gå runt och beklaga sig till folk. Hon bad varenda en att känna på hennes huvud och sen sa hon att jag hade knuffat henne!!! Vilken sopa! haha där får man för sin godhet. Jag skulle fan låtit vakten kastat ut henne!

Men annars var det trevligt! Dagen idag är dock ännu trevligare för nu skiner solen! Jag ska därför ta och duscha av mig gårdagens kroglukt för att sedan sätta mig ute och friteras! Tack och adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: